Kako se pripraviti na smučarsko sezono?

26
Priprava na smučarsko sezono

Smučarska sezona trka na vrata in če mislite, da ste se nanjo dobro pripravili, je čas, da to preverite. Še preden pa se podate na bele strmine, za vsak slučaj dobro premislite, ali ste pred sezono dovolj naredili za svoje telo ter kondicijo in ali imate doma vso potrebno opremo.

Seznam smučarske opreme je kar dolg, zato je najbolje, da si ga napišete in obkljukate. Upamo, da ste skozi leto pridno obiskovali fitnes ali kaj podobnega, kjer ste urili svoje telo in kondicijo. Ko boste na vrhu strmine, pa ne pozabite na primerno razgibavanje, ki vam bo odgnalo marsikatero poškodbo, ki bi vam sicer lahko predčasno prekinila zimsko veselje na smučeh.

1. Smučarska oprema

Če ste smučar začetnik, je dobro, da si vzamete nekoliko več časa in dobro premislite, ali imate vso potrebno smučarsko opremo. Pri tem ne mislimo samo na ustrezno izbrane smuči, smučarske palice, smučarske čevlje in čelado, temveč tudi na primerna smučarska oblačila.

Smučarska oprema
Smučarska oprema vrhunskih proizvajalcev je po ugodnih cenah na voljo v specializirani trgovini Extreme Vital.

Če smučate že vrsto let s popolnoma isto opremo, je morda čas, da si kupite kaj novega. Morda vam smuči ali smučarski čevlji ne služijo več dobro. Obiščite specializirano trgovino s smučarsko opremo ali enega od smučarskih sejmov, kjer boste kakovostno opremo za smučanje lahko kupili po še ugodnejših cenah.

2. Vadba pred smučanjem

Vsi tisti, ki menite, da se boste na smučarske strmine podali na vrat na nos, ne da bi pred tem doma ali v fitnesu primerno vadili, se pošteno motite. Če pred smučarsko sezono nič koristnega niste naredili za svoje telo, nimate niti primerne kondicije za smučanje. To bi kaj hitro ugotovili na samem prizorišču dogajanja.

Pomembno je, da ste se že pred samim intenzivnim smučanjem posvetili vadbi, ki temelji na moči, kardio in gibčnosti. Na takšen način si boste v prvi vrsti primerno zaščitili sklepe, ki so pri smučanju zelo občutljivi oziroma izpostavljeni.

S koristnimi vajami boste pridobili dovolj moči v nogah, primerno boste zaščitili tudi hrbtenico ter ostale občutljive dele telesa.

3. Raztezanje pred spustom

Če se že na daleč želite izogniti poškodbam na smučanju, vam priporočamo, da pred spustom naredite nekaj razteznih vaj. Dobro se ogrejte in naredite nekaj dinamičnih vaj.

Na spletu lahko najdete vaje, ki so namenjene predvsem raztezanju pred smučanjem. Dobro si jih zapomnite in naučite. Opravljati jih lahko začnete že kar doma, torej še preden se zjutraj odpravite na smučanje. Seveda pa je dobro, da jih nato vsaj na kratko ponovite tudi pred spustom.

Kakovostna smučarska oprema, dobra kondicija ter primerno raztezanje je idealen recept za odlično smuko brez poškodb!

DELI
infotehna
Infotehna.si je športni portal, namenjen vsem, ki ne želite, da življenje steče mimo vas. Namenjen je vsem, ki se zavedate, kako pomembni elementi zdravega življenja so redno gibanje, zdrava in pestra prehrana ter pozitivno mišljenje.