Zakaj se prijaviti na vadbo zumbe?

67
Vadba zumbe

Med različnimi skupinskimi fitnes treningi je že kar nekaj časa močno priljubljena zumba. Različne programe zumbe ponujajo fitnesi v svojih ponudbah skupinskih vadb, njene koristi so ljudje spoznavali tudi v obdobju karantene, ko so si lahko pomagali z vsebinami na spletu ali DVD-jih.

Kljub temu da poznamo različne vrste zumbe, pa jih v osnovi združuje mešanica plesa in telesne vaje, ki se večinoma odvija na živo latino glasbo. Vadba je sestavljena iz koreografije ponavljajočih se plesnih gibov, ki se fokusirajo na različne sklope mišic. Intenzivnost vadbe je odvisna tako od ravni znanja udeležencev kot tudi od želenega cilja.

Primerna za vse

Velika prednost zumbe je, da je primerna za vsakogar, ne glede na njegovo predznanje, stanje kondicije, postavo, spol ali leta. Za začetek te vadbe ni potrebno nikakršno plesno predznanje, saj so programi sestavljeni tako, da postopoma višajo zahtevnost gibov in zaporedij. Tisti, ki imajo že prirojen občutek za ritem, bodo morda kakšen gib znali hitreje ponoviti, a s ponavljanjem se ga bo kmalu naučil vsak.

Dobro je vedeti, da čeprav kakšnega giba ne izvedete do potankosti natančno, je vaše telo še vedno v stalnem gibanju, kar je ključno pri telesnih vadbah. Zumba je priročna tudi zato, ker zanjo ne potrebujete specializirane opreme ali oblačil. Na sebi imate lahko običajna športna oblačila, ki vam omogočajo premikanje, to pa je tudi vse. Pomembnejši je vaš pozitiven pristop k treningu.

Skupinska zumba
Nad skupinsko vadbo zumbe so še posebej navdušene ženske.

Vadba zumbe je prilagodljiva glede na časovno razpoložljivost. Če ne utegnete ujeti skupinskih vadb v lokalnem fitnesu, ki so sicer zelo zabavne in delujejo pozitivno na vašo motivacijo, se lahko zumbe lotite preko digitalnih tečajev in si tako sami organizirate urnik.

Na voljo so različni programi, ki jih lahko izberete glede na lastne sposobnosti in želeno intenzivnost. Večina programov deluje tako, da sledite koreografiji na videoposnetku ob glasbi. Tako je omogočeno hitro učenje novih koreografij. Zumba je lahko vaša osnovna in hkrati edina vadba, lahko pa jo uporabite tudi kot del ogrevanja, ki vas pripravi na, na primer, trening za moč.

Koristi za telo

Večina ljudi se zumbe loti z mislijo na svoje telo. Ne gre namreč samo za ples. Koreografije zagotavljajo aktivacijo celotnega telesa. Deluje kot kardio vadba, krepi mišice, razvija ravnotežje in pomaga pri pridobivanju raztegljivosti. Glede na vaše želje je mogoče personaliziran trening prilagoditi tako, da se osredotočite na specifične sklope mišic.

Sicer pa vsaka vadba zumbe krepi trup in jedro, saj je osnova za učinkovito izvajanje koreografije pravilna drža. Ker vadba poteka nekaj časa ter v zmerni intenziteti, bodo sčasoma opazne tudi koristi na vaših aerobnih sposobnostih.

Katerakoli vadba pa bo na vašem telesu pokazala pozitivne rezultate le v primeru, da jo boste izvajali redno. In skupinski treningi zumbe so dokazano ena od aktivnosti, ki v velikem procentu ohranjajo število udeležencev preko poteka tečaja. Načeloma namreč velja pravilo, da čim bolj udeleženci v vadbi uživajo, večja je možnost, da bodo z njo nadaljevali.

Zumba pa kljub svoji fizični učinkovitosti deluje bolj kot zabava. Morda se spomnite kakšne preplesane noči, po kateri so vas bolele noge? No, zumba je lahko organizirana verzija tega.

Koristi za počutje

Hkrati pa je to tip vadbe, ki lahko pomaga zmanjšati nivo stresa ob napornem urniku. Ples je namreč znan po svojem učinku, ki ga ima v boju proti napetosti v telesu ter prenatrpanosti misli. S plesnimi komponentami gradite tudi na svoji samozavesti v splošnem življenju.

Samopodoba se bo višala, ko se boste približevali svojim telesnim ciljem, hkrati pa boste spoznavali svoje telo, izboljšali telesno držo, vaše gibanje pa bo lahkotno in elegantno na vsakem koraku ali plesišču. Redni treningi zumbe tako pozitivno vplivajo tudi na splošno psiho-fizično počutje.

DELI
Infotehna.si je športni portal, namenjen vsem, ki ne želite, da življenje steče mimo vas. Namenjen je vsem, ki se zavedate, kako pomembni elementi zdravega življenja so redno gibanje, zdrava in pestra prehrana ter pozitivno mišljenje.