Kdaj se odločiti za gorski tek?

Gorski tek

Gorski tek je nepredvidljiv šport, hkrati pa poln doživetij, adrenalina in pasti, kjer premagujete samega sebe. Zahteva veliko vzdržljivosti in moči, da o pogumu sploh ne govorimo. Gorski tek je torej disciplina, ki je najbližje teku na dolge razdalje. Ponavadi začnemo teči ob vznožju hriba ali gore, nato pa tečemo po takšnih in drugačnih uhojenih poteh. Svetujemo vam, da si izberete tiste planinske steze in poti, na katerih je možnost nesreč in poškodb najmanjša.

Za gorski tek se naj odločijo vsi, ki si želijo okrepiti in utrditi mišice v nogah ter po celem telesu. Zviša se tudi raven kondicije, tek pa vpliva na več skupin mišic in na drugačen način, kot če bi tekli po ravnem. Pri gorskem teku dvigujemo kolena višje kot običajno, poleg tega pa z večjo silo premikamo tudi roke. Na ta način spravimo v pogon vse mišice v telesu. Obenem se za gorski tek lahko odločimo tudi v primeru, da želimo okrepiti svoj srčno-žilni sistem.

Gorski tek je brez dvoma veliko napornejši od teka po ravnem

Kot smo že omenili, zajema več mišičnih skupin, poleg tega pa se spremeni tudi ritem teka in psihični napor. Poleg že omenjenih mišic se posebej krepijo še ritne in nadkolenske mišice ter tetiva, okrepita se tudi zadnjica in ahilova tetiva. Med gorskim tekom se razvijajo tudi sprinterske mišice. Zato je gorski tek prav tako odlična izbira za vse, ki želijo izboljšati hitrost svojega teka.

Gorski tek je rešitev tudi za tiste, ki bi se radi znebili odvečnih kilogramov. Takšen tek je seveda brez dvoma izredno zahteven, pri njem se porabi veliko energije, kalorije pa se z veseljem topijo. Razlog za večjo porabo energije se skriva v tem, da se telo pri gorskem teku ne giblje samo naprej, temveč tudi navzgor.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja