5 učinkov rednega planinarjenja na zdravje

14
Učinki rednega planinarjenja

Planinarjenje je v naši deželi zelo priljubljena telesna aktivnost, ki se je lotevajo tako mladi kot stari, v skupini ali posamezno. Tovrstna oblika rekreacije nam prinaša številne pozitivne učinke, ki vplivajo tudi na zdravje.

Planinarjenje nam podarja čudovite razglede na lepo okolico, velike količine svežega zraka, čas za pogovor z najbližjimi, prijetno počutje in še veliko dobrih vplivov na naše telo in zdravje. Zaupali vam bomo pet najkoristnejših učinkov rednega planinarjenja na zdravje. Še preden pa stopite v svet prečudovite narave in razgledov, poskrbite za primerno opremo ter preverite, kakšno vreme vas lahko pričaka na poti.

1. Planinarjenje je terapija za telo in dušo

Raziskave so pokazale, da hoja v hribe izjemno blagodejno vpliva na človekovo telo in duha. Morda ste opazili, da je kdo od vaših najbližjih začel vsaj enkrat na teden obiskovati nižje hribe, na vsake toliko časa pa se loti tudi večjih podvigov. Če ga boste vprašali, kako se pri in po tem počuti, bi vam lahko povedal, da podobno, kot če bi bil na terapiji pri zelo dobrem psihoterapevtu.

Planinarjenje
Z rednim planinarjenjem do zdravja in odličnega počutja.

Strokovnjaki planinarjenje priporočajo vsem, ki menijo, da je njihovo življenje stresno in da jih delo povsem izčrpava. V času sprehajanja po hribih ali gorah vas preplavlja pomirjujoč občutek, ki je pravi balzam za dušo.

2. Planinarjenje kot odlična aerobna vadba za krepitev mišic

Povod za veselje do planinarjenja je pri marsikomu lahko tudi podatek, da ta oblika rekreacije predstavlja odlično aerobno vadbo, s katero si boste dobro okrepili svoje mišice.

Opazujte osebe, ki se redno podajajo v gore. Zagotovo ne boste spregledali postave z lepo oblikovanimi mišicami. Če torej želite narediti nekaj za svojo zunanjost in izgubiti odvečne kilograme, bo redno osvajanje hribov in vrhov za vas kot nalašč.

3. Planinarjenje za večjo koncentracijo

Pri svojem delu morate biti pogosto povsem osredotočeni in skoncentrirani. V nasprotnem primeru se lahko kaj hitro pripeti, da pri delu delate napake, kar pa je lahko usodno za vašo kariero. Če želite doseči večjo koncentracijo ter večji učinek pri delu, ne potrebujete nobenih čarobnih tablet ali drugih podobnih sredstev.

Večkrat na teden se odpravite na sprehod do bližnjega hriba in vaša koncentracija bo ravno pravšnja. Planinarjenje pa nima samo pozitivnega vpliva na koncentracijo, temveč tudi na vaše razpoloženje, ustvarjalnost in spomin.

4. S planinarjenjem se boste izognili starostnim težavam

Vsi tisti, ki redno planinarijo, vam bodo zagotovo povedali, da je ta oblika rekreacije postala del njihovega življenja. Pri tem ne popuščajo čarom domačega udobja, ki ga na primer doživljajo na kavču, temveč raje nekoliko bolj obremenijo pljuča in srce. Obožujejo gibanje na svežem zraku, radi se družijo in se tudi na ta način izognejo starostnim tegobam.

5. Planinarjenje za okrevanje po zdravstvenih težavah

Mnogi se rednega planinarjenja lotijo šele tedaj, ko doživijo kako slabo izkušnjo na zdravstvenem področju. Na pohod seveda odhajajo skupaj z drugimi, torej v skupni, ker je to varneje. Obenem je važno še to, da take osebe ubirajo lažje poti.

DELI
infotehna
Infotehna.si je športni portal, namenjen vsem, ki ne želite, da življenje steče mimo vas. Namenjen je vsem, ki se zavedate, kako pomembni elementi zdravega življenja so redno gibanje, zdrava in pestra prehrana ter pozitivno mišljenje.