Kako in koliko teči med nosečnostjo?

23
Tek med nosečnostjo

Za žensko verjetno ni nič lepšega kot to, da v njej raste novo življenje. Čeprav je to lahko eno od njenih najlepših obdobij, pa s seboj prinese kar nekaj nevšečnosti. Teh se lahko znebi tako, da se tudi v času nosečnosti primerno giblje. Odlična rešitev je na primer tek, ki lahko na njeno počutje zelo dobro vpliva. Kljub temu pa ta ne sme potekati kot običajno.

V nadaljevanju boste izvedeli, kako mora teči nosečnica in na kakšen način. Nasveti niso namenjeni samo nosečim ženskam, temveč prav vsem, ki se nahajajo v njeni bližini. Če smo vas torej ujeli v trenutku, ko ste noseči ali ko vaša sorodnica ali prijateljica pričakuje novorojenčka, potem vas prijazno vabimo k branju današnjega prispevka. Zagotovo boste izvedeli veliko novega!

Prilagoditev intenzivnosti in pogostosti teka v nosečnosti

Tek v nosečnosti bodočim materam lahko izjemno koristi. Obenem ugodno vpliva tudi na razvoj otroka in celo na njegov imunski sistem. Kljub temu pa mora biti vsaka noseča ženska pozorna na naslednja pomembna dejstva.

  1. Če se je s tekom ukvarjala že pred nosečnostjo, se mora pred nadaljevanjem teka v času nosečnosti nujno posvetovati s svojim zdravnikom. Ta ji bo podal vse najpomembnejše podrobnosti. Zagotovo ji bo povedal, da naj bo njen tek bistveno krajši kot tisti, ki ga je izvajala pred nosečnostjo.
  2. Intenzivnost teka nosečnice mora biti zmanjšana na »pogovorni tempo«.
  3. Noseča ženska mora biti med tekom še bolj previdna, da se ne spotakne. Izogiba naj se tekaškim potem, kjer je veliko naravnih ovir, na primer korenin in kamenja.
  4. Preden nosečnica prične teči, mora poskrbeti za to, da je dovolj nahranjena in spočita.
  5. Priporočamo, da noseča ženska teče v družbi in ko je zunaj še dan.
  1. V drugem tromesečju, ko večino nosečih žensk trebuh začne ovirati, naj teče na manj tveganih terenih. Najbolje je, da si za tek izbere kar ravnino.
  2. V zadnjem tromesečju je najbolje, da noseča ženska tek zamenja s hitro hojo.
  3. Če slučajno pade, naj se vedno poskuša loviti na stran ali pa naj z rokami zaščiti svoj trebuh.
  4. Če se nosečnica med tekom počuti preutrujeno, naj raje odneha in počiva.
  5. Med tekom se nikoli ne sme počutiti izčrpana, prav tako si ne sme privoščiti, da bi bila povsem brez sape.
  6. Faze počitkov med tekom naj bodo v obdobju nosečnosti veliko pogostejše.
  7. Pred, med in po teku mora nosečnica zaužiti primerno količino tekočine.
  8. Poskrbeti mora za primerno opremo. Nujni so dobri tekaški čevlji, pomembna pa je tudi izbira nedrčka. Ta naj ji nudi primerno oporo v času, ko so njene prsi bistveno večje.

Prisluhnite svojemu telesu

Navedli smo vam kar nekaj zelo pomembnih dejstev, ki vam pomagajo odgovoriti na pomembni vprašanji:

  • Kako teči med nosečnostjo?
  • Koliko teči med nosečnostjo?

Vsekakor primerna aktivnost, kot je tek, med nosečnostjo dobro služi počutju vsake nosečnice. Predvsem pa je pomembno, da se prav vsaka nosečnica v prvi vrsti najprej posvetuje z zdravnikom ali ginekologom. Poleg tega je nujno tudi to, da se nauči prisluhniti svojemu telesu, še posebej v času, ko v njej raste novo bitje.

DELI
infotehna
Infotehna.si je športni portal, namenjen vsem, ki ne želite, da življenje steče mimo vas. Namenjen je vsem, ki se zavedate, kako pomembni elementi zdravega življenja so redno gibanje, zdrava in pestra prehrana ter pozitivno mišljenje.