Bolečine v mišicah: znak za alarm

42
Bolečine v mišicah

Vsakodnevne skrbi, ki pogosto vključujejo veliko dozo stresa, se lahko odražajo tudi kot napetost ali bolečine v mišicah. Ravno zato je izjemno pomembno, da se naučimo stresorje očiščevati sproti in se tako na uspešen način spopadati s stresnim tempom življenja.

Vzrok za bolečine v mišicah sicer pogosto iščemo tudi drugje. Najpogosteje se pojavljajo zaradi prekomerne telesne aktivnosti, športnih poškodb, pomanjkanja telesne aktivnosti, zaradi nepravilne drže na delu, zakrčenosti vratu in utrujenih nog ter kot posledica najrazličnejših čustev.

Če so bolečine prepogoste in premočne, je to vsekakor znak za alarm, da morate nekatere stvari v svojem življenju hitro spremeniti.

4 nasveti za uspešen boj proti bolečinam v mišicah

1. Razgibajte ramena in dele telesa, kjer je bolečina največja

Bolečine v mišicah vam želijo sporočiti, da je skrajni čas, da poskrbite zase in svoje telo. Sprostite se in razgibajte ramena ter vse dele telesa, kjer so bolečine najmočnejše. Najbolje bo, da to počnete v naravi, na svežem zraku, kjer lahko meditirate ali vadite jogo. Ne pozabite pravilno dihati.

2. Privoščite si dobro masažo

Veliko ljudi si ob večjih bolečinah v mišicah privošči masažo, kar je odlična rešitev. Še posebej priporočljiva je športna masaža po treningu. Če nimate časa hoditi v masažne salone, si lahko naredite samomasažo bolečih delov telesa kar doma.

Masaža razbolelih mišic
Vas mučijo bolečine v mišicah? Privoščite si masažo v masažnem salonu.

Pri samomasaži vam lahko odlično pomaga eterično olje rožmarina, ki je dostopno tudi v spletnih trgovinah. V lekarni pa imate denimo možnost kupiti kremo s tovrstnim oljem, ki deluje protibolečinsko in izboljšuje periferni krvni obtok.

3. Pazite, kaj jeste in koliko tekočine popijete

Vsekakor na bolečine v mišicah vpliva nezdrava prehrana, čeprav ji tega verjetno ne pripisujete. Mišice bodo veliko manj napete in vas ne bodo tako bolele, če boste vsak dan spili dovolj zdravju prijazne tekočine. Pomembno vlogo ima tudi kakovosten in miren spanec.

4. Počnite to, kar vas navdušuje

Za zdravo življenje na sploh je najpomembneje, da v prostem času počnete tisto, kar vas navdušuje in razveseljuje. Na ta način boste veliko mirnejši, kar je odlična hrana za dušo in balzam za bolečine v mišicah. Poskusite se na slabe dogodke odzivati na drugačen način.

Najprej se opazujte, kako se odzivate na stres, in nato presodite, ali bi to lahko spremenili na boljše. Ves čas bodite zavestni opazovalec svojih čustev ter misli. Odgovornost za počutje in stanje telesa je namreč samo vaša. Preverite tudi 5 načinov za lajšanje stresa.

Prav vsaka bolečina je svojevrstno opozorilo ali alarm. Nič drugače ni z bolečinami v mišicah. Če boste ob prvem, že manjšem alarmu ustrezno ukrepali, se nimate ničesar bati. In če bolečine v mišicah kljub ukrepanju nikakor ne bodo izginile, obiščite zdravnika.

DELI
infotehna
Infotehna.si je športni portal, namenjen vsem, ki ne želite, da življenje steče mimo vas. Namenjen je vsem, ki se zavedate, kako pomembni elementi zdravega življenja so redno gibanje, zdrava in pestra prehrana ter pozitivno mišljenje.